13 Nisan 2014 Pazar

Sunbonnet Sue 12 ay

 Sunbonnet Sue modeli,hem nakışçılar hem de kırkyamacılar tarafından çok beğenilen meşhur modellerden biri.Ben de pinterest te gördüğüm bu modeli bir örtüye işledim.Oniki ayı içeren bir takvim oldu.
 Ayları ve şablonlarını tek tek yayınlayacağım şimdilik bu yazıda genel bir görüntü olarak yayınlıyorum.
 Bu örtüyle ne yapacağıma henüz karar vermedim.
 Belki ilerde seccade diktirir gibi altına ince elyaf koydurup bebek battaniyesi,yorganı gibi birşey yaptırabilirim etrafına da renkli bir kumaştan bordür diktirerek.
 Basit nakış teknikleriyle işlenen bu modeli nakışa yeni başlayanlar kolaylıkla işleyebilir.
 Evde pul ve boncuklarım vardı ben biraz renk katmak için onları da kullandım.
Renkli ipler yerine redwork olarak yani sadece kırmızı muline ya da 12 numara işleme ipliği kullanarak da işleyebilirsiniz.
Yabancılar bu tarz basit nakışları çocukken işlemeye başlıyorlarmış.Keşke çocukluğumda tanışabilseydim işlemeyle.Çocukların renkli hayal dünyasına çok uygun bir iş bu.Birçok yaz tatilim boşa geçmemiş olurdu.
Çocuklara kumaş üzerine resim yaptırıp kendi resimlerini de işletebilirsiniz.
Pinterest e 'embroidery' yazarak Türkçe si nakış demek binlerce eğlenceli model bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder